Minggu, 02 November 2014

cara nak tangkap screen shot untuk zenfone 6




Tujuan penubuhan * untuk membuka peluang kepada ahli untuk memulakan perniagaan dengan modal yang kecil dan seterusnya dapat menyumbang kepada ekonomi kami.
Hari ini saya diajukan soalan, adakah produk phytoscience double stemcell memiliki sijil halal dikeluarkan oleh jabatan kebajikan islam malaysia, jakim?.
Anonymous said... halo brader kamal, lu nak kencing org bukan semua terkena kencingan lu tu... kencing pun agak2 la pancit hose tu.. lu nak jumpa marhum.


1. kalau ada orang yang memandang remeh tugas anggota kita yang bertugas di perbatasan negara, saya sememangnya akan cepat berkecil hati dan saya tidak segan silu.

سقوط أكثر من 70 شهيداً جراء القصف والإعدامات الميدانية في كل من مدن بصرى الشام والحراك في.





Untuk tujuan perkongsian dan kepada yang mengikuti kisahnya..entri ini adalah susulan daripada entri aku yang lepas mengenai rara zikry..dan entri ini aku copy secara.


0 komentar:

Posting Komentar